نویسنده وب

  • ۰
  • ۰

چه می‌شود اگر همه دستگاه‌ها در زندگی شما بتوانند به اینترنت وصل شوند؟  نه فقط کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند، بلکه همه چیز: ساعت‌ها، اسپیکرها، چراغ‌ها، دوربین‌ها، پنجره‌ها، کرکره‌هازنگ در، لوازم آشپزی، و لوازم آشپزخانه. و چه می‌شود اگر این وسایل بتوانند ارتباط برقرار کنند, اطلاعات شما را ارسال کنند و دستورهای شما را بگیرند؟ اینکه خانه هوشمند چگونه کار می‌کند اصلا علمی‌تخیلی نیست; اینترنت اشیا است, و یک مولفه کلیدی اتوماسیون خانگی و خانه‌های هوشمند است. اتوماسیون خانگی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد: توانایی کنترل اتوماتیک اشیا اطراف خانه – پنجره‌ها ا فشار ساده دکمه (یا فرمان صوتی). برخی فعالیت‌ها مانند روشن و خاموش کردن یک لامپ, ساده و نسبتاً ارزان هستند.


ابزارهای دیگری مانند دوربین‌های تجسسی پیشرفته ممکن است نیازمند سرمایه‌گذاری جدی‌تر در زمان و پول باشند.  میلیون‌ها محصول هوشمند وجود دارد که می‌تواند خانه شما را باهوش‌تر کند. برای کمک به شما, ما لیستی از پنج محصولی ایجاد کرده‌ایم که احساس می‌کنیم برای شروع سفر شما به دنیای خانه‌های هوشمند عالی است.


Amazon Echo:


آمازون تنها نسخه نسل دوم سخنگو اصلی اکو را راه‌اندازی کرد. با استفاده از دستیار دیجیتال الکسا از فرمان‌های صدا و اتوماسیون استفاده می‌کند تا به شما در مدیریت خانه کمک کند. متناوبا، اگر شما بیشتر در اکوسیستم گوگل محبوس هستید، ممکن است بخواهید یک خانه گوگل را در نظر بگیرید.

 


Nest Thermostat:


این رهبر در سیستم گرمایش متصل، یک ترموستات هوشمند ایجاد کرده‌است که باعث می‌شود خانه شما به طور اتوماتیک با درجه‌حرارت مورد نظر شما تنظیم شود. همچنین می‌تواند به فرمان‌های صوتی هم برای گوگل و هم بلندگو پاسخ دهد. 

 


Phillips Hue connected lights:


این چراغ زمانی که به روتر Hue متصل می‌شود، نه تنها می‌تواند نورپردازی را در خانه سفارشی کند، بلکه می‌تواند برنامه‌ریزی شود و دستور دهد  که زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، به شما کمک کند و در نتیجه مقداری پول صرفه جویی می‌شود. 

 


Ring Video Doorbell:


این زنگ در ارتباط با دوربینی است که به صاحبان با یک گوشی هوشمند یا تبلت اجازه می‌دهد تا هر کسی که بیرون از خانه آن‌ها است را ببیند. همچنین با سخنگو می‌رسد که به شما اجازه می‌دهد در صورتی که خانه نیستید، با افراد بیرون در صحبت کنید. شما همچنین می‌توانید "آشیانه ویدئویی سلام" را نیز چک کنید.

 


Nest Smart Camera:


تیم Nest که به تازگی به بخش سخت‌افزار گوگل متصل شده‌است، مجموعه‌ای از دوربین‌های امنیتی خانگی را به فروش می‌رساند که برخی از آن‌ها برای استفاده خانگی و برخی برای بیرون از خانه ساخته شده‌اند. شما می‌توانید هر گونه فعالیت را در خانه خود با این دوربین‌ها ببینید و یا ثبت کنید. سایر دوربین‌های خانگی هوشمند در سایت آمازون، همراه با ابر کام، و لاجیتک با دوربین مدار ۲ خود ساخته می‌شوند.

 


Samsung SmartThings Hub:


اگر می‌خواهید یک روتر مرکزی داشته باشید که همه دستگاه‌های هوشمند شما را به هم متصل ‌کند، شما نمی‌توانید با نسل سوم Samsung SmartThings اشتباه کنید. این نرم‌افزار تقریباً تمام پروتکل‌های وایرلس را همراه با الکسا و دستیار مدیر گوگل و بیشتر، برای اتوماسیون خانه آسان پشتیبانی می‌کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی